donderdag 3 juli 2014

So Me Nailpolish Velvet

Ik had eersgister een artikel geschreven over de So Me nailpolish Matte. Ik had ook de So Me NailPolish Velvet meegenomen! Velvet is dat je een een soort donshaartjes over je nagellak 'strooit' Als je niet weet wat ik bedoel zie je het wel op de foto's!

Het setje bestaat uit een nagellakje, een potje 'velvet' en een kwastje. Het is dus de bedoeling dat je eerst je nagels lakt, dan er wat haartje overheen gooit en het uitveegt met het kwastje. Het setje was maar 1.09.



Zoals ik net al zei lak je eerst je nagel. Het zit er een beetje naast want ik had geen tijd om het weg te halen, het mag natuurlijk niet opdrogen. Dan gooi ik er direct wat van die haartjes op en ik wrijf het uit met het kwastje. Je moet niet te hard duwen met het kwastje want dan veeg je de helft weg en dat lijkt heel slordig! Op de laatste foto kun je zien dat het erg harig word haha, dus doe er zoals ik een groot watje of doekje onder.


Dit is het eindresultaat. Stiekem vind ik het niet zo mooi .Het is me veel te rommelig en slordig. Misschien heb ik ook iets verkeerd gedaan. Bijvoorbeeld te weinig haartjes of te hard gedrukt met het kwastje. Ik weet het niet, ik vond de matte nagellak veel mooier en daar ben ik ook veel meer over te spreken. Jammer ! Als je er wel van houd is dit een aanrader, want hij is maar 1.09! 

Liefs, 
Valerie

0 reacties:

Een reactie posten

© Valerie 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis