woensdag 2 juli 2014

Favoriete fashionitems

Ik ben een kei in het maken van wishlishts. Nou bedacht ik me dat het eigenlijk heel slecht is ,waarom zou je kijken naar dingen die je nog wil? Daarom laat ik vandaag mijn kledingstukken en andere fashionitems zien die ik heb en waar ik erg blij mee ben!

Ik begin met mijn tuinbroek, ik ben dol op dit ding! Ik draag er nu nog een panty onder maar ik heb eindelijk zomervakantie dus ik kan het straks lekker combineren met alleen een crop top!


Mijn plateauboots zijn heilig. Net zoals het witte jackje. De schoenen maken een outfit direct af en het jack kun je erg makkelijk combineren. Ik ben er zo dol op! Ook vind ik de jeans onwijs leuk, ook leuk bij de schoenen hehe.

Ik heb maar één normaal hempje die ik echt draag, en dat is deze! Ik vind deze heel leuk en ook doordat deze grijs is, is ie makkelijk te combineren met een maxiskirt, skaterskirt of gewoon een jeans of shortje. Hoe leuk!

Ik heb een tijdje elke dag een spijkerjack gedragen, omdat je ze makkelijk kan combineren en ik het zoooo leuk vind staan! Ze zitten ook fijn. Nou is deze van mijn moeder, ssst haha. Ik vind een oversised effect juist leuk, lekker groot en losjes.





Dan wat dingen uit m'n shoplog waar ik nogsteeds erg blij mee ben! Weer een crop-top, maxidress, spijkerjack, schoenen. Jullie kennen mij nu wel denk ik, haha.

Ik vind het veel leuker om te kijken naar fashionitems die ik al heb, dan dingen die ik nog wil. Beetje tevreden zijn, haha.

Ik heb zomervakantie! Ik ben zo blij dat ik nu weken niks heb, heerlijk. Lang uitslapen en natuurlijk lang wakker blijven, veel films kijken en lekker veel ijs eten. Ik hou van de zomer. Ik ben gelukkig over naar Havo2 en ga echt mijn best doen aangezien ik dat nu niet echt doe/ heb gedaan. Ik wil het niet verpesten omdat ik stiekem m'n toekomst een beetje verpruts.

Het is half 3 en ik zit weer 's nachts te bloggen, slim plan valerie.

0 reacties:

Een reactie posten

© Valerie 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis