zaterdag 7 juni 2014

The Beauty Blogger TAG!

Ik zag deze tag bij Iris en het leek me onwijs leuk de vragen te beantwoorden. Laten we snel beginnen!

Is je haar van nature stijl of gekruld?
Stijl! Soms heb ik wat slag maar de kans is groot dat dat met het weer te maken heeft. Soms stijl ik m'n haar toch om het echt mooi stijl te hebben, maar ik krul het ook regelmatig.

Verf je je haar en zo ja, doe je dat zelf of bij de kapper?

Ja, ik verf m'n haar! Het word tijd dat ik het weer even ga verven. Meestal doe ik het gewoon zelf. Ik koop haarverf bij de Kruidvat en m'n moeder verft m'n haar dan even in een half uurtje haha!

Draag je altijd make-up?

Ja, ik draag elke dag make-up. De laatste tijd sla ik vaker bronzer over en soms ben ik te lui voor eyeliner haha. Maar zonder bb cream, concealer, poeder en mascara ga ik niet de deur uit!



Hoe lang doe je over je make-up?

Ik ben alles behalve snel. Ik wil veel dingen precies hebben en dat kost tijd. Ik denk dat ik er ongeveer een half uur, 3 kwartier over doe. Wel breng ik dan eyeliner aan, wat natuurlijk iets is wat mooi moet gebeuren en dus niet in haast kan worden aangebracht. 

Hoe lang ben je al bezig met make-up?

Best wel lang! Ik ben nu 13 en begon ongeveer in groep 7 oeps. Dus 3 jaar. Nou is het in die 3 jaar aardig veranderd. Ik droeg eerst een jaar lang foundation, toen een jaar lang bijna niks en nu een tijdje weer meer. Vroeger droeg ik wel eens te donkere foundation, vreselijk!


Wat doe je eerst, je gezicht of je ogen?

M'n gezicht! M'n routine begint standaard met het aanbrengen van bb cream of foundation, nooit eerst eyeliner of mascara. Dat heb ik ook nog nooit gedaan. Als ik ooit een heftige ooglook maak met veel oogschaduw kan het handiger zijn eerst de oogmake-up te doen zodat je niet teveel fall-out houdt. 


 Lak je je teennagels ook in de winter?

Ik lak bijna nooit meer m'n teennagels.

Wat is je favoriete parfum?
De parfum van Sex and the City ruikt hemels en de geur blijft goed hangen!
Hoe ben je aan de naam van je blog gekomen?
Heel simpel. Ik wou graag een nieuwe blog waar ik serieuzer mee omging en ik wou graag een naam die ik over een paar jaar nog leuk vind. Ik heet Valerie Oosting dus dat leek me de makkelijkste naam haha.
Lees je de comments op je artikelen?
Ik krijg niet veel comments, maar de comments die ik krijg lees ik altijd! Zo tof om te weten dat jullie m'n artikels lezen, onwijs bedankt!
Dit was de tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Heel veel liefde



0 reacties:

Een reactie posten

© Valerie 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis