zondag 15 juni 2014

maxidress






Whoooo, ik heb m'n nieuwe kleertjes aan. Ein-de-lijk kan ik outfit foto's maken met een maxidress, ik ben blij!

Ik heb een maxidress gecombineerd met een crop-top zodat het niet zo simpel is. De crop-top is zwart wit wat het niet to-much maakt. De prijzen hebben jullie in m'n vorige artikel kunnen lezen. Ik draag er mijn nieuwe Roshe Run's onder, wat ik persoonlijk onwijs tof vind staan. Doordat de kleren zwart wit zijn maken die schoenen het helemaal af. Ik ben fan :)

Het is half 12, ik moet echt eerder vooruit werken, phoe. Als jullie dit lezen moest ik om half 8 melden ugh. Dan tot 3 uur naar school. Als ik thuis kom leren en dinsdag begint proefwerkweek. Wat een zwaar leven, haha. Gelukkig is de week daarop de week van het one direction concert! Ik heb er zo'n zin in! 

Nou oke, ik denk dat ik maar even ga slapen omdat mijn wekker morgen super vroeg gaat :(

Liefs

0 reacties:

Een reactie posten

© Valerie 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis