vrijdag 6 juni 2014

Daily make-up

Wat heb ik hier veel vragen over gekregen, wow. Zoals veel van jullie weten dat ik elke dag make-up en kan ik niet zonder! Vandaag laat ik jullie mijn dagelijkse producten zien.

Ik ben laatst gestopt met het dragen van foundation en draag nu elke dag deze bb cream van Catrice. Deze bb cream heeft een prima dekking maar is toch wat minder dekkend dan een heftige foundation, wat veel fijner is voor de zomer. Ook zit er spf30 in, dus je gezicht word ook beschermd tegen de zon. Ik heb deze bb cream gekocht in de Kruidvat.

Dit is de beste goedkope concealer ever. Deze is van essence en ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een goedkoop make-up product! Dit is m'n 2e en ik denk dat ik binnenkort een 3e ga halen. Deze concealer dekt goed, goed, goed. Als je een vrij mooie huid hebt kun je genoeg hebben aan deze concealer ipv foundation. Ook deze heb ik in de kruidvat gekocht.

Ik poeder het geheel af met een poeder van Gosh. Dit is de pressed powder in nummer 01 golden honey. Ik gebruik deze poeder vrij lang en hij is jammergenoeg bijna aan z'n einde toe. Deze poeder dekt vrij goed en het blijft er net geen dag opzitten. Geen topproduct, maar wel prima. Deze heb ik gekregen maar is geloof ik te koop in de Trekpleister en Kruidvat.

Als ik ga voor een full face make-up look dan gebruik ik een bronzer van Essence en een blush van Catrice. Deze bronzer is echt fijn en ook bij dit product heb ik de pen geraakt. De blush is ook onwijs mooi! Niet té roze, perfect voor elke dag. Ik weet niet of ze nog in de schappen liggen... Sorry!

Dan de mascara's! Ik ben dol op volle wimpers dus gebruik aardig wat mascara. Ik breng eerst een laagje aan van de Catrice mascara. Dan een laagje van l'oréal. Tot sluit m'n favoriete mascara, de Rocket mascara van Maybelline. Damn wat een fijne mascara! Ik gebruik best veel laagjes van deze omdat het veel volume geeft en het waterproof maakt! De mascara van Catrice was onder de 5 euro en die van l'oreal en maybelline tussen de 15 en 20 euro.

Als ik wat op m'n lippen doe dan is het een van de producten hierboven. Ik draag vaak de babylips 'cherry me' met de paarse lipstick van de Hema. Ook draag ik die vaak met de rode . Om m'n lippen te verzorgen draag ik de Baby Lips (blauwe) deze houdt m'n lippen zacht en zorgt dat er niet teveel velletjes komen, erg fijn!

Soms veranderd er nog wat in mijn routine. Dan draag ik bijvoorbeeld een maandje elke dag eyeliner of teken ik m'n wenkbrouwen bij. Dit is ongeveer hoe het nu is. 

Wat zit er in jou'n dagelijkse routine?

0 reacties:

Een reactie posten

© Valerie 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis